دانلود فیلم آتابای با لینک مستقیم

دانلود فیلم آتابای با لینک مستقیم, دانلود فیلم آتابای با لینک مستقیم محصول 1399 اثری از نیکی کریمی, دانلود فیلم آتابای با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری, دانلود فیلم سینمایی ایرانی آتابای با لینک مستقیم


شما اینجا هستید: دانلود فیلم » دانلود فیلم آتابای با لینک مستقیم

دانلود فیلم آتابای با لینک مستقیم محصول 1399 اثری از نیکی کریمی, دانلود فیلم آتابای با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری, دانلود فیلم سینمایی ایرانی آتابای با لینک مستقیم جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه با لینک مستقیم

فیلم آتابای

دانلود فیلم آتابای

 یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 10:20 ب.ظ به من توجه کن به من توجه کن من که دلم در عطر موهایت گم شده من که به هزار بهانه صدایت زدم و همه را "تو" دیدم؛ به من توجه کن من که نشانی ات را از باران و سراغت را از مهتاب گرفتم! من که رویایت را در چشم نسیم دیدم... به من توجه کن من که گیج عطر و مست حضور توام! من که بی تو کمی خرابت

اسامی بازیگران آتابای

جواد عزتی , هادی حجازی فر ,

خلاصه داستان آتابای:

این پنجمین فیلم سینمایی نیکی کریمی پس از «یک شب» ، «چند روز بعد» ، «سوت پایان» و «شیفت شب» می باشد.

خبرهای جدید از آتابای

فیلمبرداری این فیلم آغاز شد. / 18 امردادماه 98

تاریخ اکران فیلم آتابای

تاریخ اکران این فیلم به زودی و پس از پایان فیلمبرداری درج خواهد شد

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی

معمولا 4 تا 6 ماه پس از اکران عمومی در سینماها

 

.

فیلم آتابای – atabay Film سال ساخت: 1398 | پخش: ? | پخش کننده: کول دانلود نویسنده: هادی حجازی فر | تهیه کننده: ? | کارگردان: نیکی کریمی

 

دانلود فیلم آتابای

تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2019-12-22T14:15:11+03:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی