تحصیل در کانادا

تحصیل در کانادا, تحصیل در کانادا جایگاه خوبی در میان اهداف پیشرو در جهان نیز می باشد. طبق آخرین رتبه بندی در سایت U.S. News & World Report در سال 2019 کشور کانادا در رتبه سوم در خصوص رده بندی سیستم آموزش نیز قرار


شما اینجا هستید: دانلود فیلم » تحصیل در کانادا

تحصیل در کانادا جایگاه خوبی در میان اهداف پیشرو در جهان نیز می باشد. طبق آخرین رتبه بندی در سایت U.S. News & World Report در سال 2019 کشور کانادا در رتبه سوم در خصوص رده بندی سیستم آموزش نیز قرار دارد. این کشور یکی از تحصیل کرده ترین کشورهای جهان می باشد که در حال حاضر بیش از نیمی از مردمان در این کشور دارای مدارک دانشگاهی نیز هستند.

استان های کبک، بریتیش کلمبیا، انتاریو در حال حاضر محبوب ترین گزینه های دانشجویی محسوب می شوند که سالانه پذیرا بیش از هزاران دانشجو هستند. تحصیل در کانادا چشم اندازی بی نظیر برای دانشجویان در باب تحصیل و زندگی در یک کشور توسعه یافته محسوب می گردد که از جذابیت های بالایی در خصوص اخذ اقامت و خدمات شهروندی برای دانشجویان بین المللی نیز برخوردار است. از دیگر جذابیت های انتخاب کانادا، هزینه های مقرون به صرفه تحصیل نسبت به بریتانیا و سایر کشورهای انگلیسی زبان می باشد که همین مورد توانسته باعث دوچندانی روند مهاجرت به این کشور شود. 

 

رقابت برای تحصیل پزشکی در کانادا بسیار مشتاق است. بنابراین اشخاص مقاضی می بایست اطمینان حاصل نمایند که به طور کامل از نیازهای ورودی بر می آیند. ارائه مدارک تحصیلی معتبر، گواهی دال بر دانش زبان انگلیسی و در نظر گرفتن شرایط سنی از اهم موارد در خصوص تحصیل پزشکی در کانادا است.   در حال حاضر 17 دانشگاه پزشکی در کانادا در خصوص ارائه برنامه های پزشکی به زبان انگلیسی و فرانسوی نیز هستند. هزینه های تحصیل پزشکی در کانادا به میزان از 11.000 الی 13.000 $ کانادا در سال می باشد که با توجه به شهر و دانشگاه تحصیلی نیز متغیر می باشد. سفیران سروش سعادت با سابقه ای درخشان در باب پذیرش و روادید تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری مفتخر به راهنمایی در این باب نیز می باشد.

تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2019-06-24T23:53:29+04:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی