دانلود فیلم ایرانی تگرگ و آفتاب

دانلود فیلم ایرانی تگرگ و آفتاب, دانلود فیلم ایرانی تگرگ و آفتاب 1397 اثری از رضا کریمی, دانلود فیلم ایرانی تگرگ و آفتاب با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود فیلم ایرانی تگرگ و آفتاب سینمایی جدید 1080p


شما اینجا هستید: دانلود فیلم » دانلود فیلم ایرانی تگرگ و آفتاب

دانلود فیلم ایرانی تگرگ و آفتاب 1397 اثری از رضا کریمی, دانلود فیلم ایرانی تگرگ و آفتاب با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود فیلم ایرانی تگرگ و آفتاب سینمایی جدید 1080p بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه دانلود فیلم ایرانی

دانلود فیلم تگرگ و آفتاب

دانلود فیلم تگرگ و آفتاب

 

پریشانی هاست بوی پیراهن و چشمان به خون خفته و من.... از غمت کور شدن خصلت کنعانی هاست زهر خوراندی و از عشق نوشتم چه کنم؟ این بلاکش شدنم رسم خراسانی هاست عشق یعنی که بباری به گل و سنگ و علف عاشق محض شدن عادت بارانی هاست بی تو احساس من از عطر اقاقی خالی ست عطر تو باعث طغیان غزلخوانی هاست رفتنت درد عجیبی است که در جانم ریخت رفتنت عاقبتش بی سروسامانی هاست پشت کردی به من و پشت به دنیا کردم این غم انگیزترین معنی حیر

تگرگ و آفتاب – Tagarg Aftab سال ساخت: ? |پخش: ۹۷ | پخش کننده: کول دانلود اسامی بازیگران تگرگ و آفتاب سحر قریشی، جواد عزتی و… خلاصه داستان تگرگ و آفتاب: زمان پخش ۱ امرداد ۹۷٫ لینک های قانونی دانلود فیلم تگرگ و آفتاب با ۴ کیفیت لینک ها در روز ۱ امرداد و همزمان با پخش آماده خواهند شد جهت آگاهی از آپلود فایل ها به تلگرام ما بپیوندید

  

 

 

دانلود فیلم تگرگ و آفتاب

تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2018-07-22T20:03:54+04:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی