دانلود قسمت اول 1 سریال ایرانی آشوب

دانلود قسمت اول 1 سریال ایرانی آشوب, دانلود کامل قسمت اول سریال ایرانی آشوب HD 1080p, دانلود رایگان قسمت اول سریال ایرانی جدید آشوب, دانلود ایرانی قسمت 1 یک سریال آشوب کاظم راست گفتا


شما اینجا هستید: دانلود فیلم » دانلود قسمت اول 1 سریال ایرانی آشوب

دانلود کامل قسمت اول سریال ایرانی آشوب HD 1080p, دانلود رایگان قسمت اول سریال ایرانی جدید آشوب, دانلود ایرانی قسمت 1 یک سریال آشوب کاظم راست گفتار با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی ایرانی

م می توانست موهای سپیدت را به نخستین برف زمستان تشبیه کند و در چین دور چشمانت حروف مقدس نقر شده بر کتیبه های کهن را بیابد... یک روز بل‌که پنجاه سال دیگر ترانه ی من را از رادیو خواهی شنید در برنامه ی "مروری بر ترانه های کهن" 

خلاصه داستان آشوب داستان این سریال در دهه ۱۳۲۰ می گذرد و مضمون اصلی آن در رابطه با بحران هنرمندان در آن روزگار است. اصل داستان این سریال مربوط به جوانی است که با نام مستعار آشوب در کافه های لاله زار خوانندگی می کند و آین آشوب با آشوب های تاریخی و واقعی دهه ۱۳۲۰ تلفیق می شود و این شخصیت را به یک آشوب خوفناک و تهدید آمیز تبدیل می کند.

 بازیگران سریال آشوبداریوش فرهنگ، محمدرضا شریفی نیا، فرهاد آییش، آتیلا پسیانی، همایون ارشادی، کورش تهامی، محمدرضا هدایتی، امیرحسین صدیق، شهره لرستانی، لیلا اوتادی، یکتا ناصر، خسرو امیرصادقی.

 زمان پخش در شبکه نمایش خانگی پاییز 96.

 دانلود کامل سریال آشوب

 

دانلود قسمت اول سریال آشوب

 

 

دانلود قسمت اول سریال آشوب

درباره دانلود سریال ,
تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2017-09-15T12:16:40+04:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی