دانلود قسمت 15 پانزدهم سریال قورباغه با پشت صحنه

دانلود قسمت 15 پانزدهم سریال قورباغه با پشت صحنه, دانلود سریال قورباغه قسمت 15 با پشت صحنه اثری از هومن سیدی, دانلود قسمت پانزدهم سریال قورباغه با پشت صحنه پخش شده در ساعت 20 روز 9 فروردین 1400 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا ع


شما اینجا هستید: دانلود فیلم » دانلود قسمت 15 پانزدهم سریال قورباغه با پشت صحنه

دانلود سریال قورباغه قسمت 15 با پشت صحنه اثری از هومن سیدی, دانلود قسمت پانزدهم سریال قورباغه با پشت صحنه پخش شده در ساعت 20 روز 9 فروردین 1400 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود قسمت 15 سریال قورباغه با پشت صحنه جدیدترین اثر شبکه نمایش خانگی ایرانی بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه با پشت صحنه

دانلود سریال قورباغه

دانلود سریال قورباغه

وی زندگی در قعر گور؟ ای دو چشمانت چمنزاران من داغ چشمت خورده بر چشمان من پیش از اینت گر که در خود داشتم هرکسی را تو نمی انگاشتم درد تاریکیست درد خواستن رفتن و بیهوده خود را کاستن سر نهادن بر سیه دل سینه ها سینه آلودن به چرک کینه ها در نوازش، نیش ماران یافتن زهر در لبخند یاران یافتن زر نهادن در کف طرارها آه، ای با جان من آمیخته ای مرا از گور من انگیخته چون ستاره، با دو بال زرنشان آمده از دور دست آسمان جوی خشک سینه ام را آب

اسامی بازیگران سحر دولتشاهی , صابر ابر , نوید محمدزاده , هومن سیدی , آناهیتا افشار , مهران غفوریان , نوید پورفرج , محمدامین شعرباف , احسان منصوری , نیما مظاهری , سعید حاج علی , سیامک اتفاقیان و فرشته حسینی

خلاصه داستان من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می ‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می ‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه. بعضى اوقات فکر مى کنم دارم خفه مى شم. احساس مى کنم همه جا بسته است و من نمى ‌تونم نفس بکشم.

زمان پخش قسمت پانزدهم قورباغه 9 فروردین 1400

قورباغه مجموعه ای نمایشی داستانی درام و اجتماعی دارد، داستان این سریال به مشکلات جامعه و تأثیرات آن بر روی هر فرد می‌پردازد. در خلاصه داستان این سریال آمده‌است: انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.

سریال قورباغه – Ghurbaghe Serial سال ساخت: 1398 |پخش: 99 | پخش کننده: کول دانلود ژانر : درام | تهیه کننده: علی اسدزاده | نویسنده و کارگردان: هومن سیدی

سریال قورباغه قسمت 15

قسمت 15 سریال قورباغه

درباره دانلود سریال ,
تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2021-03-23T17:58:29+04:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی