دانلود سریال جدید علی البدل

دانلود سریال جدید علی البدل, «مدامم مست می دارد نسیم جعد گیسویت» میان این همه آدم منم مسحور جادویت همان یک لحظه کافی بود و من گشتم اسیر تو تو هستی آسمانِ منْ و منْ هستم پرستویت رها کن جسم و جانت را میان بازوان من که م


شما اینجا هستید: دانلود فیلم » دانلود سریال جدید علی البدل

«مدامم مست می دارد نسیم جعد گیسویت» میان این همه آدم منم مسحور جادویت همان یک لحظه کافی بود و من گشتم اسیر تو تو هستی آسمانِ منْ و منْ هستم پرستویت رها کن جسم و جانت را میان بازوان من که من بی تاب م

 ژانر : طنز | سال ساخت : 1395 | پخش: 95 نویسنده: محمد تنابنده | کارگردان: سیروس مقدم تهیه‌ کننده: الهام غفوری | شمار بخش ها: ؟ زمان و شبکه پخش علی البدل نا مشخص. بازیگران سریال علی البدل مهدی هاشمی، مهدی فخیم زاده، سحر قریشی، احمد مهرانفر، گوهر خیراندیش، هادی کاظمی، حسین محب اهری، محمود جعفری، عزا… رمضانی فر، فروغ قجابگلی، ناهید مسلمی و با حضور محسن تنابنده.

 

ی گردم از آن عطر و از آن بویت ندارم جز تو یاری و نیابی چون منی عاشق به قربان دو چشم تو به قربان دو ابرویت ولی افسوس و صد افسوس، دارد اختیارت را کَسی دیگر به غیر از من کَسی دور از بر و رویت شبی دیگر “شکیبا” را به رویای خوشت دریاب که من آرامشی یابم از آن چشمان آهویت آیدین شیخ «شکیبا»

عکس محسن تنابنده در سریال جدید علی البدل

 

دانلود سریال جدید علی البدل

 

تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2016-07-23T03:06:14+04:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی