دانلود رایگان فیلم ایرانی سیندخت

دانلود رایگان فیلم ایرانی سیندخت, مرا بکش به خدا من مشوّقت هستم! عقاب خسته پرِ قله ی مه آلودم همیشه عاشق آهوی چشمتان بودم نگاهدار تمام مراتعت بودم نگاهبان تمام مناطقت هستم چه افتخار بزرگی که شاعرت باشم تو بانوی غزلم من معاصرت باشم با


شما اینجا هستید: دانلود فیلم » دانلود رایگان فیلم ایرانی سیندخت

مرا بکش به خدا من مشوّقت هستم! عقاب خسته پرِ قله ی مه آلودم همیشه عاشق آهوی چشمتان بودم نگاهدار تمام مراتعت بودم نگاهبان تمام مناطقت هستم چه افتخار بزرگی که شاعرت باشم تو بانوی غزلم من معاصرت باشم

بازیگران: مهسا مجرد – ماهور بساکی – ماریا کریمی – طه وثوق – نازنین چراغی – محمد صادقی – پردیس شهرابی – مهتاب شکری زاده – تیبا قاسم پور – پریسا وظیفه دوست – شیدا مرادی – بهاره حداد – پرویز زیدی – رزیتا مقدسی – مهسا کریمی خلاصه داستان: فیلم “سیندخت”، یک درام اجتماعی ست. فیلمی از زندگی سخت و پر زحمت دختری زیبا و مهربان که دست روزگار، او را با نامادری و بی مهری هایش همراه کرده … اما زندگی، روی خوش خود را نیز به “سیندخت”، دختر این قصه نشان میدهد. پیشنهاد بازی در نقش اول فیلمی آنهم مقابل بازیگر محبوبش ولی او نمی پذیرد چون هدف دیگری در سر دارد، هدفی که …و آیا “سیندخت” به هدفش میرسد؟ توضیحات و اخبار این اثر: فیلم سینمایی سیندخت ، یکی دیگر از تولیدات گروه جم می باشد به نویسندگی و کارگردانی سعید ابراهیمی می باشد.

 

به این دلیل بمان تا به خاطرت «باشم» اگر چه عاشقِ بی هیچ منطقت هستم چه افتخاری اگر اوج خواندنت باشم و خانه ای که سزاوارِ ماندنت باشم اگر نه شاعرِ فردای روشنت باشم همیشه عاشقِ غمگینِ سابقت هستم همیشه بیشتر از پیش بی تو دلتنگم همیشه بیشتر از پیش بی تو می میرم همیشه بیشتر از قبل دوستت دارم همیشه بیشتر از پیش... محمد سعید میرزایی

 

دانلود رایگان فیلم ایرانی سیندخت شبکه جم به کارگردانی سعید ابراهیمی

دانلود رایگان فیلم ایرانی سیندخت

تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2016-07-21T16:59:15+04:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی