دانلود فیلم آباجان هاتف علیمردانی

دانلود فیلم آباجان هاتف علیمردانی, روزی از راه آمدم اينجا ساعتش را درست يادم نيست ديدم انگار دوستت دارم ، علتش را درست يادم نيست چشم من از همان نگاه نخست با تو احساس آشنايی كرد خنده ات حالت عجيبی داشت حالتش را درست يادم نيست هی به عکست


شما اینجا هستید: دانلود فیلم » دانلود فیلم آباجان هاتف علیمردانی

روزی از راه آمدم اينجا ساعتش را درست يادم نيست ديدم انگار دوستت دارم ، علتش را درست يادم نيست چشم من از همان نگاه نخست با تو احساس آشنايی كرد خنده ات حالت عجيبی داشت حالتش را درست يادم نيست هی به عکست نگاه

دانلود فیلم آباجان هاتف علیمردانی

 

میکردم زیر چشمی و در خيال خودم می زدم بوسه ها به پیشانی ت ، لذتش را درست يادم نيست آن شب از فكر تو ميان نماز ، بين آيات سوره ی توحيد لَم يَلد را ، يَلد وَلم خواندم! ركعتش را درست يادم نيست باورش سخت بود و نا ممكن كه دلم بوی عاشق یادم نیست! مهردادبابایی

 

دانلود,فیلم,رایگان,آبا جان,هاتف علیمردانی,بهترین کیفیت,لینک مستقیم,کیفیت بالا,کیفیت عالی,حجم پایین,کم حجم,فاطمه معتمدآریا,سعید آقاخانی,حمیدرضا آذرنگ,شبنم مقدمی,فریبا متخصص,محمدرضا غفاری,ملیسا ذاکری,بدون Vip,Abajan,

تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2016-07-20T03:07:55+04:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی