دانلود فیلم به خاطر پونه هاتف علیمردانی

دانلود فیلم به خاطر پونه هاتف علیمردانی, درد دارد همیشه دل کندن، درد دارد تمام پایان ها گم شدن در مسیر تنهایی،گریه کردن به حال باران ها عشق با روح من گلاویزست، شهر تا بی نهایت افسرده من چه کردم که باید اینگونه، له شوم از هجوم تاوان ها آه ای


شما اینجا هستید: دانلود فیلم » دانلود فیلم به خاطر پونه هاتف علیمردانی

درد دارد همیشه دل کندن، درد دارد تمام پایان ها گم شدن در مسیر تنهایی،گریه کردن به حال باران ها عشق با روح من گلاویزست، شهر تا بی نهایت افسرده من چه کردم که باید اینگونه، له شوم از هجوم تاوان ها آه ای سرگذشت غمگینم، آه ای انتهای رویاها زخمهایی زدی که می ترسم، از تو و از تمام انسانها از دل خاطرات وهم آلود، نکند که دوباره

به خاطر پونه - BeKhater Pouneh نویسنده و کارگردان : هاتف علیمردانی تهیه کننده: امیرعباس گردان | سال ساخت: 1391 | پخش: ؟ بازیگران فیلم به خاطر پونه: فرهاد اصلانی , هانیه توسلی , ترلان پروانه , علی افشین راد , محمد ساربان , نیره فراهانی . خلاصه داستان به خاطر پونه: مجید (فرهاد اصلانی) یک مرد میانسال از خانواده ای متوسط است که اهل شهرستان بوده و در کل سنتی رفتار می کند. وی اعتیاد دارد و علاوه بر آن، به همسرش پونه (هانیه توسلی) شک دارد. پونه، برخلاف مجید، از خانواده ای سنتی نیست و تقابل این دو فرهنگ مختلف تمام چیزی است که در به خاطر پونه شاهدش هستیم.

لینک های دانلود فیلم به خاطر پونه از دو سرور و با 2 کیفیت عالی و کم حجم HQ , LQ

برگردی اتفاقی ببینمت یک روز، باز هم در همین خیابانها آخرین لحظه های عمرت را، نکند که به یاد من باشی جان بگیرم دوباره در ذهنت، در میان عذاب وجدان ها دردها می کشم، نمی میرم ،فال می گیرم و تو می آیی وحشتی از نگاهت افتاده، توی قلب تمام فنجانها صنم نافع

 

 

دانلود رایگان کامل فیلم به خاطر پونه لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا HD

دانلود فیلم به خاطر پونه هاتف علیمردانی

تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2016-07-19T20:10:38+04:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی