دانلود فیلم دلم میخواد

دانلود فیلم دلم میخواد, دانلود  فیلم دلم می خواد , بهمن فرمان آرا , دانلود فیلم دلم میخواد بهمن فرمان آرا , دانلود فیلم , دانلود رایگان فیلم , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم ایرانی , فیلم دلم میخواد , دانلود فیلم دلم می


شما اینجا هستید: دانلود فیلم » دانلود فیلم دلم میخواد
دانلود  فیلم دلم می خواد , بهمن فرمان آرا , دانلود فیلم دلم میخواد بهمن فرمان آرا , دانلود فیلم , دانلود رایگان فیلم , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم ایرانی , فیلم دلم میخواد , دانلود فیلم دلم میخواد , دانلود رایگان فیلم دلم میخواد , دانلود فیلم جدید دلم می خواد , دانلود فیلم ایرانی دلم میخواد , 
 
 دلم می خواد - Delam Mikhad سال ساخت: 1392 | پخش: ؟ | پخش کننده: کول دانلود تهیه کننده: علی تقی پور | نویسنده: امید سهرابی | کارگردان: بهمن فرمان آرا لیست بازیگران فیلم دلم میخواد: رضا کیانیان , مهناز افشار , محمدرضا گلزار , آرمینه زیتون چیان , رضا بهبودی , ندا مقصودی , پیام دهکردی , صابر ابر , رویا نونهالی , علی سرابی , بهناز جعفری , فرزین صابونی , سحر دولتشاهی , احمد ساعتچیان , مریم بوبانی . خلاصه داستان دلم می خواد: بهرام فرزانه نویسنده ای است که مدت هاست نمی تواند داستان بنویسد. ناگهان بر اثر یک تصادف اتومبیل، آهنگی در ذهنش تکرار می شود که او را به رقص می آورد. همین اتفاق شوق نوشتن را در او بر می انگیزد .
 
 
فیلم دلم می خواد
 
 
 
 
 
 
 
 
 

فیلم دلم میخواد

 

دانلود فیلم دلم میخواد

تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2016-11-22T01:12:56+03:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی