دانلود فیلم ایران سرای من است

دانلود فیلم ایران سرای من است,   دانلود,فیلم,رایگان,ایران سرای من است,پرویز کیمیاوی,لینک مستقیم,کیفیت بالا,بازیگران فیلم ایران سرای من است: بهزاد خداویسی , سعید پورصمیمی , پرویز شاهین خو , مهدی فقیه , محمد پورستار , معصومه اس


شما اینجا هستید: دانلود فیلم » دانلود فیلم ایران سرای من است

 

دانلود,فیلم,رایگان,ایران سرای من است,پرویز کیمیاوی,لینک مستقیم,کیفیت بالا,بازیگران فیلم ایران سرای من است: بهزاد خداویسی , سعید پورصمیمی , پرویز شاهین خو , مهدی فقیه , محمد پورستار , معصومه اسکندری . خلاصه داستان ایران سرای من است: درباره سهراب زمانی، با نقش آفرینی بهزاد خداویسی، نویسنده جوان کرمانی است که در حال نوشتن کتابی در رابطه با تاریخ شعر کهن ایران زمین است که با موانع و ایرادات غیرمنتظره ای از سوی ممیزان وزارت ارشاد روبه رو می شود. سهراب در حین گذر از مراحل ممیزی با شاعرانی همچون خیام، مولوی، سعدی، حافظ، فردوسی و… دیدار می کند که این دیدارها اتفاقات جالبی را رقم می زند.کیفیت عالی,بهترین کیفیت,حجم پایین,کم حجم,بهزاد خداویسی,سعید پورصمیمی,پرویز شاهین خو,مهدی فقیه,محمد پورستار,معصومه اسکندری,بدون Vip,Iran Saraye Man Ast,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود رایگان فیلم ایران سرای من است با لینک مستقیم کیفیت بالا HD 720p

 

دانلود فیلم ایران سرای من است

 

تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2016-10-06T01:42:09+03:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی