دانلود فیلم منشی مخصوص من نمایش خانگی

دانلود فیلم منشی مخصوص من نمایش خانگی, دانلود فیلم منشی مخصوص من نمایش خانگی محصول 1399 اثری از صالح دلدم, دانلود فیلم منشی مخصوص من نمایش خانگی با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود فیلم سینمایی ایر


شما اینجا هستید: دانلود فیلم » دانلود فیلم منشی مخصوص من نمایش خانگی

دانلود فیلم منشی مخصوص من نمایش خانگی محصول 1399 اثری از صالح دلدم, دانلود فیلم منشی مخصوص من نمایش خانگی با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود فیلم سینمایی ایرانی منشی مخصوص من نمایش خانگی جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه نمایش خانگی

فیلم منشی مخصوص من

دانلود فیلم منشی مخصوص من

 

ی غلطمنوشته بشه معنی نمیده. و یکی مثل من یک ساعت روش فکر میکنه که "بدوره" یعنی چی!؟ :) وقتی در گوگل سرچ کردم، فقط یک وبلاگ لابلای آنهمه سایت و وبلاگ، جداگانه نوشته بود که گرا رو دست ما داد. و البته یکی از دوستان فرهیخته هم نظرشون همین بود و تایید کردن. آدرس اون وبلاگ یادم نیست اما در هر حال بسیار جالبه که اینهمه سایت و وبلاگ یک شعر زیبا از مولانا رو میذارن بدون اینکه شعر رو حتی یک بار خوانده و یا در

 

اسامی بازیگران منشی مخصوص من

حسام نواب صفوی، سیروس گرجستانی، ساناز سماواتی، مجید شهریاری، سپیده ذاکری، شهرام تیموریان، سیاوش قاسمی، ساناز نام دوست، اردشیر کاظمی، امیرحسین داودی و هاوار قاسمی

خلاصه داستان منشی مخصوص من:

منشی مخصوص من به کارگردانی و نویسندگی صالح دلدم در سال ۹۲ تولید شده و تا کنون نتوانسته بود مجوز اکران دریافت کند. این فیلم مضمونی کمدی اجتماعی با درون مایه سیاسی دارد.

تاریخ اکران

«منشی مخصوص من» پس از شش سال توقیف اکران آنلاین می‌شود در صورت نهایی شدن برنامه اکران آنلاین «منشی مخصوص من» سومین فیلمی است که در ایام شیوع کرونا به صورت آنلاین نمایش داده خواهد شد.

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی

به زودی 

منشی مخصوص من حتما قاچاق می‌شود اما چاره‌ای جز اکران نداریم/ سازمان سینمایی در خدمت صاحبان زر و زور است/ منفعت چه کسانی اجازه تصویب قانون کپی رایت را نمی‌دهد؟

 

فیلم منشی مخصوص من – Monshie Makhsoose Man Film سال ساخت: 1392 | پخش: 99 | پخش کننده: کول دانلود نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: صالح دلدم

.

 

فیلم منشی مخصوص من

تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2020-05-07T13:02:29+04:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی