عکس پروفایل دخترونه شیک

عکس پروفایل دخترونه شیک, عکس پروفایل دخترونه شیک انواع متن و عکس های پروفایل در طرح ها و موضوعات مختلف: عکس پروفایل عاشقانه و رمانتیک عکس پروفایل دخترونه شیک, عکس پروفایل غمگین و خاص عکس پروفایل دخترونه شیک مناسبتی


شما اینجا هستید: دانلود فیلم » عکس پروفایل دخترونه شیک

عکس پروفایل دخترونه شیک انواع متن و عکس های پروفایل در طرح ها و موضوعات مختلف: عکس پروفایل عاشقانه و رمانتیک عکس پروفایل دخترونه شیک, عکس پروفایل غمگین و خاص عکس پروفایل دخترونه شیک مناسبتی عاشقانه و احساساتی جدید و به روز جدیدترین و جذاب ترین عکسنوشته عاشقانه سنگین, متن عاشقانه فوق احساسی این پست مرتب و به مرور آپدیت می شود: آرشیو عکش نوشته های خاص عکس پروفایل دخترونه شیک

عکس پروفایل عاشقانه احساسی

 

ناب ترین عکس های عاشقانه جدید / جهت دیدن آرشیو عکس ها کلیک کنید:

عکس پروفایل عاشقانه خاص و جذاب

 

نیلوفر را به مرداب می‌‌بخشم باران را به چشم‌های مردِ خسته شب را به گیسوانِ سیاهِ سیاهِ خودم و تنم را به نوازشِ دست‌هایِ همیشه مهربانِ تو صدایم کن تا چند لحظه ی دیگر آفتاب میزند و من هنوز در آغوش تو نخفته ام "نیکی‌ فیروزکوهی" برگرفته از کانال اشعار نیکی فیروزکوهی بر صفحه کاغذ و گواه می آورند سوره های سپید را از دریای مه. “محمد شمس لنگرودی” از سال 1395 ساعت شش

عکس پروفایل,عکس پروفایل عاشقانه,پروفایل غمگین,عکس عاشقانه,پروفایل,پروفایل عاشقانه, عکس های عاشقانه,پروفایل خاص,عکس پروفایل دخترونه

نسیم،بی تردید آغشته با هوای تن توست وین جذبه ای که راه مرا می زند حسی به رنگ پیرهن توست آن گونه مست بودم که می توانستم بی پروا از خواب نیم شب بیدارت کنم تا راز ناگهان مرا باران و مه بدانند و می توانستم از جوی های گل آلود وضو کنم

عکس های پروفایل عاشقانه و جذاب

 عکش نوشته های خاص

 و قرن‌های بعد

تو را هم‌چنان دوست خواهم داشت

آن‌قدر كه در خيال‌بافی آن همه عشق

تو در سفينه‌ای نزديك من

من در سفينه‌ای ديگر،

بسيار نزديك‌تر از خودم با تو

دست می‌كشيم به گونه‌های هم

بر صفحه‌ی تلويزيون.

بيژن نجدی 

 .

عکس نوشته عاشقانه

 .

 ,  ,  ,  , 

تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2020-01-30T17:00:13+03:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی