دانلود آهنگ تیتراژ سریال خواب زده علی زندوکیلی از یوتوب

دانلود آهنگ تیتراژ سریال خواب زده علی زندوکیلی از یوتوب, دانلود همه آهنگ های علی زندوکیلی برای سریال خواب زده از یوتوب, دانلود آهنگ تیتراژ و موزیک ویدیو سریال خواب زده از یوتوب با صدای علی زندوکیلی, دانلود آهنگ های سریال خواب زده از یوتوب سیر


شما اینجا هستید: دانلود فیلم » دانلود آهنگ تیتراژ سریال خواب زده علی زندوکیلی از یوتوب

دانلود همه آهنگ های علی زندوکیلی برای سریال خواب زده از یوتوب, دانلود آهنگ تیتراژ و موزیک ویدیو سریال خواب زده از یوتوب با صدای علی زندوکیلی, دانلود آهنگ های سریال خواب زده از یوتوب سیروس مقدم با تکست و متن اشعار ترانه ها 320 از یوتوب

آهنگ تیتراژ سریال خواب زده

دانلود آهنگ های سریال خواب زده

را در من برانگیخت.- آه، اگر واقعا کنار من بودی! .... مشامم از عطر آغوش تو پر است، همان عطری که تو ناقلا هیچ وقت نمی گذاری به مراد دلم از آن سیراب شوم. دست هایم بوی اطلسی های تو را به خود گرفته است و همه ی پست و بلند اندامت را با پست و بلند اندام خودم حس می کنم ... حس می کنم که مثل گربه ی کوچولوی شیطانی در آغوش من چپیده ای و من با همه ی تنم تو را در بر گرفته ام... احساس دست نوازشگرت 

خلاصه داستان سریال «خواب زده» «خواب زده» یکی از آثار پربازیگر شبکه نمایش خانگی است که به کارگردانی سیروس مقدم و نویسندگی سعید نعمت الله ساخته شده است. این سریال که اولین تجربه مقدم در شبکه نمایش خانگی است، فضایی عاشقانه و ماورایی دارد و تقابل میان انسان و شیطان را به تصویر می کشد. در این سریال لادن مستوفی، علیرضا شجاع نوری، امیر علی دانایی، سیما بابایی و مهدی سلطانی، پریوش نظریه، سام درخشانی، ایرج نوذری، کوروش سلیمانی، فرید سجاد حسینی به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداخته اند.

دانلود آهنگ و موزیک ویدیوهای اجرا شده سریال خواب زده با کیفیت عالی دانلود همه آهنگ های علی زندوکیلی برای سریال ایرانی خواب زده سیروس مقدم full & direct download new song & music video Khabzadeh Series by Ali ZanVakil

 


 

 

دانلود سریال خواب زده

درباره دانلود سریال ,
تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2020-01-19T09:38:20+03:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی