دانلود فیلم خون شد از نماشا

دانلود فیلم خون شد از نماشا, دانلود فیلم خون شد از نماشا اثری از مسعود کیمیایی, دانلود فیلم خون شد از نماشا با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری, دانلود فیلم سینمایی ایرانی خون شد از نماشا جدید ب


شما اینجا هستید: دانلود فیلم » دانلود فیلم خون شد از نماشا

دانلود فیلم خون شد از نماشا اثری از مسعود کیمیایی, دانلود فیلم خون شد از نماشا با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری, دانلود فیلم سینمایی ایرانی خون شد از نماشا جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه از نماشا

فیلم خون شد

دانلود فیلم خون شد

 

شکان مریض مانده دلم به آن هوا که بلندش کنی مگر از خاک هنوز روی زمین، سینه خیز مانده دلم تو آمدی و به زندان عشق افتادم به لطف نام تو اما عزیز مانده دلم صدای تو ، نفس تو، نگاه کردن تو هنوز عاشق این چند چیز مانده دلم هنوز مانده تصرف کنی دلاور من تنم، لبم، غزلم مانده، نیز مانده لیم به خنده گفت: تنت نه! لبت نه! شعرت نه! گزینه ای است که بر روی میز مانده دلم عاقبت بعد از هزاران زنگ و پیغام آمدی خانه ام را موزه کردند و سرانجام 

اسامی بازیگران خون شد سعید آقاخانی, سیامک انصاری, لیلا زارع, نسرین مقانلو, هومن برق‌نورد, سیامک صفری و …

خلاصه داستان خون شد: 

خبرهای جدید فیلمبرداری بیست و نهمین فیلم مسعود کیمیایی در خیابان ‌های تهران آغاز شد . / مهر 98

تاریخ اکران 

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی معمولا 4 تا 6 ماه پس از اکران عمومی در سینماها

فیلم خون شد – Khoon Shod Film سال ساخت: 1398 | پخش: ? | پخش کننده: کول دانلود تهیه کننده: جواد نوروزبیگی | نویسنده و کارگردان: مسعود کیمیایی 

 

 

دانلود خون شد

تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2019-12-16T17:54:19+03:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی