دانلود رایگان فیلم رحمان 1400

دانلود رایگان فیلم رحمان 1400, دانلود رایگان فیلم رحمان 1400 1397 اثری از منوچهر هادی, دانلود رایگان فیلم رحمان 1400 با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود رایگان فیلم رحمان 1400 سینمایی ایرانی جدید 1080p ب


شما اینجا هستید: دانلود فیلم » دانلود رایگان فیلم رحمان 1400

دانلود رایگان فیلم رحمان 1400 1397 اثری از منوچهر هادی, دانلود رایگان فیلم رحمان 1400 با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود رایگان فیلم رحمان 1400 سینمایی ایرانی جدید 1080p بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه دانلود رایگان فیلم

دانلود فیلم رحمان 1400

دانلود فیلم رحمان 1400

 

طفل دلم لجوجانه پابر زمین می کوبد و هرلحظه تو را از من می خواهد! جوابش را چه دهم که رهایی از دستش بسی دشوار است و من سخت ناتوان! همیشه قصه ی کهنه ی آمدنت را برایش تکرار می کنم تا آرام آرام به خواب رود... اما تا به کی او را دلخوش به آمدنت کنم!؟ تا به کی فریبش دهم!؟ خسته ام..!! همین فردا، قسم می خورم فراموشت کنم. اما چگونه!؟ وقتی باران وُ بید مجنون وُ سیب سرخ تداعی کننده ی توست!؟ نه، هنوز از سنگ نشده ام... بادکنک بغضم بی اراده می ترکد، طفل دلم هراسان از خواب می پرد و دوباره تو را بهانه می کند... دوست داشتن تو، دردی ست که تمامی ندارد! "برگرفته از نامه های مریم حیدرزاده" (با ویرایش و تغییر)

فیلم رحمان 1400 – Rahman 140 Film سال ساخت: 1397 |پخش: ؟ | پخش کننده: کول دانلود تهیه کننده: علی سرتیپی | نویسنده: بابک کایدان | کارگردان: منوچهر هادی

اسامی بازیگران رحمان 1400 ساره بیات, بهرام افشاری, سعید آقاخانی, محمدرضا گلزار, یکتا ناصر, مهران مدیری خلاصه داستان رحمان 1400: … خبرهای جدید از رحمان 1400 فیلم رحمان ۱۴۰۰ به کارگردانی منوچهر هادی پیش از این با نام «خزه» وارد پیش تولید شده بود. جواد نوروز بیگی به‌عنوان مجری طرح و محمد حیدری به عنوان مدیر روابط عمومی در این پروژه حضور دارند. تاریخ اکران فیلم رحمان 1400 … زمان پخش در شبکه نمایش خانگی … گالری عکس های فیلم رحمان 1400 …

  

 

 

دانلود فیلم رحمان 1400

تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2018-07-31T16:02:10+04:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی