دانلود فیلم ایرانی حباب زر

دانلود فیلم ایرانی حباب زر, دانلود فیلم ایرانی حباب زر 1397 اثری از تورج اصلانی, دانلود فیلم ایرانی حباب زر با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود فیلم ایرانی حباب زر سینمایی جدید 1080p بدون تگ آرم


شما اینجا هستید: دانلود فیلم » دانلود فیلم ایرانی حباب زر

دانلود فیلم ایرانی حباب زر 1397 اثری از تورج اصلانی, دانلود فیلم ایرانی حباب زر با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود فیلم ایرانی حباب زر سینمایی جدید 1080p بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه دانلود فیلم ایرانی

دانلود فیلم حباب زر

دانلود فیلم حباب زر

 

حیرانى من گوش کنید شرح این آتش جان‏سوز نگفتن تا کى سوختم، سوختم این راز نهفتن تا کى روزگارى من و دل ساکن کویى بودیم ساکن کوى بت عربده‏ جویى بودیم عقل و دین باخته، دیوانه ی ‏رویى بودیم بسته ی سلسله ی سلسله‏ مویى بودیم کس در آن سلسله غیر از من و دل بند نبود یک گرفتار از این جمله که هستند نبود نرگس غمزه‏ زنش، این‏همه بیمار نداشت سنبل پرشکنش، هیچ گرفتار نداشت این همه مشترى و گرمى بازار نداشت یوسفى بود ولى هیچ خریدار نداشت اول آن کس که خریدار شدش من بودم باعث گرمى بازار شدش من بودم عشق من شد سبب خوبى و رعنایى او داد رسوایى من، شهرت زیبایى او بس‏که دادم همه‏ جا شرح دلارایى 

فیلم حباب زر - Hobab zar Film سال ساخت: 1397 |پخش: ؟ | پخش کننده: کول دانلود تهیه کننده: منصور سهراب پور | نویسنده و کارگردان: تورج اصلانی

اسامی بازیگران حباب زر سعید آقاخانی خلاصه داستان حباب زر: ... خبرهای جدید از حباب زر فيلم سينمايى «حباب زر» به تهيه كنندگى منصور سهراب پور و كارگردانى تورج اصلانى كه در سكوت خبرى كليد خورد به روزهاى پايان فيلمبردارى نزديك مى شود. / تیر 97 تاریخ اکران فیلم حباب زر ... زمان پخش در شبکه نمایش خانگی ... گالری عکس های فیلم حباب زر ...

 

 

 

دانلود فیلم حباب زر

تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2018-07-12T01:29:04+04:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی