دانلود کامل فیلم مرداد

دانلود کامل فیلم مرداد, دانلود کامل فیلم مرداد 1397 اثری از بهمن کامیار, دانلود کامل فیلم مرداد با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود کامل فیلم مرداد سینمایی ایرانی جدید 1080p بدون تگ آرم تبلیغاتی ن


شما اینجا هستید: دانلود فیلم » دانلود کامل فیلم مرداد

دانلود کامل فیلم مرداد 1397 اثری از بهمن کامیار, دانلود کامل فیلم مرداد با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود کامل فیلم مرداد سینمایی ایرانی جدید 1080p بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه دانلود کامل فیلم

دانلود فیلم مرداد

دانلود فیلم مرداد

 

می‌شویم در رابطه هایمان که کور می‌شویم! کر می‌شویم! فاصله همیشه هم بد نیست! "علی قاضی نظام" برچسب‌ها: اشعار علی قاضی نظام 1 نظر | توسط: نیما شنبه 10 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 06:47 ب.ظ وقتی "دوستت دارم" می گویی نه پر دارم نه پرواز می دانم اما، وقتی "دوستت دارم" می گویی و ترانه عاشقانه می سرایی من بال در می آورم و تمام هستی را از اولِ "بود" تا لحظه ی "نبود" می پیمایم! کاش بدانی پرم می دهی وقتی از عشق می گویی... "لیلا خراسانی فر" برگرفته از وبلاگ شاعر: نامحرمانه برچسب‌ها: اشعار لیلا خراسانی فر 0 نظر | توسط: نیما شنبه 10 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 06:37 ب.ظ نگاه تو من را به گناهی که

لیست بازیگران فیلم مرداد: محمدرضا فروتن , رعنا آزادی ور, اندیشه فولادوند, مهتاب کرامتی , بهنوش بختیاری, بابک بهشاد, لیلی فرهاد پور, پروین ملکی, علی گل زاده, عاطفه للهی, نیلوفر مولایی. خلاصه داستان مرداد: چه مردادی شود بهمن کنار تو، من از غوغای ابر و آسمان می فهمم این جایی. خبرهای جدید از مرداد پروانه نمایش فیلم سینمایی «مرداد» داده شد. ( 26 اردیبهشت 95) جوایز و افتخارات مرداد ... تاریخ و زمان اکران مرداد 7 تیر 97. زمان پخش در شبکه نمایش خانگی نزدیک به 6 ماه پس از اکران.

 

  

 

 

دانلود فیلم مرداد

تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2018-06-28T16:41:51+04:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی