دانلود کامل فیلم ماموریت غیرممکن

دانلود کامل فیلم ماموریت غیرممکن, دانلود کامل فیلم ماموریت غیرممکن 1397 اثری از یعقوب غفاری, دانلود کامل فیلم ماموریت غیرممکن با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود کامل فیلم ماموریت غیرممکن سینمایی ایرانی جدی


شما اینجا هستید: دانلود فیلم » دانلود کامل فیلم ماموریت غیرممکن

دانلود کامل فیلم ماموریت غیرممکن 1397 اثری از یعقوب غفاری, دانلود کامل فیلم ماموریت غیرممکن با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود کامل فیلم ماموریت غیرممکن سینمایی ایرانی جدید 1080p بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه دانلود کامل فیلم

دانلود فیلم ماموریت غیرممکن

دانلود فیلم ماموریت غیرممکن

 

را نقره بپوشاند کجا یی پرنده و عشوه ریختن ژاکت سرمه ای من در آغوش بارانی کرم رنگ تو بود و تو قرص نمی خوردی و من گریه نمی کردم و تو فراموشی نمی گرفتی و من به قاصدک ها حسادت نمی کردم و دست های تو خرمالوهای زمین کوچکمان را توی سبد می چیدند و چشم های من وقت و بی وقت لبخند تورا تماشا می کردند دست من اگر بود حالا تو برای یک شب فقط یک شب خواب راحت بطری پشت بطری عرق سگی بالا نگام حرف زدن مثل تو تکان بدهد راستی از آنجا که هستی بهار رد می شود؟ باران می بارد؟ گل های لاله عباسی صورتی کوچه های بن بست خیابان های خیس ترانه های قدیمی تو را بیاد چیزی یا کسی نمی اندازد ؟ ... "بتول مبشری" برچسب‌ها: اشعار بتول مبش

Legal, full & directFasle Mahie Sepid new iranian movie by Yaghoob Ghafari ماموریت غیرممکن -Fasle Mahie Sepid سال ساخت: 1396 |پخش: ؟ | پخش کننده:کول دانلود تهیه کننده:محمود فلاح | نویسنده:؟ | کارگردان: یعقوب غفاری اسامی بازیگرانماموریت غیرممکن محمدرضا شریفی‌ نیا, حامد همایون خلاصه داستان ماموریت غیرممکن: کریم عاشق خوانندگی است و بدون اینکه بداند دلداده ماموری شده که ماموریت دارد فرمولی را از دانشمندی سرقت کند. پس از متوجه شدن این داستان کریم، 2 راه بیشتر ندارد... خبرهای جدید از ماموریت غیرممکن ... تاریخ اکران فیلم ماموریت غیرممکن ... زمان پخشدر شبکه نمایش خانگی ... گالری عکس های فیلمماموریت غیرممکن ...

 

 

دانلود فیلم ماموریت غیرممکن

تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2018-06-25T14:17:39+04:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی