دانلود کامل سریال سرزمین کهن

دانلود کامل سریال سرزمین کهن, در دلم این روزها چیزی بجز آشوب نیست اهل قاجاری و در فکرت بجز سرکوب نیست قلب من همچون درختی شد ولی این را بدان اینکه رویش یادگاری می نویسی چوب نیست       دانلود کامل سریال سرزمین کهن


شما اینجا هستید: دانلود فیلم » دانلود کامل سریال سرزمین کهن

در دلم این روزها چیزی بجز آشوب نیست اهل قاجاری و در فکرت بجز سرکوب نیست قلب من همچون درختی شد ولی این را بدان اینکه رویش یادگاری می نویسی چوب نیست

 

 

 

دانلود کامل سریال سرزمین کهن

 

 

 

طعنه های اهل کنعان سخت تر از مردن است دوری یوسف دلیل گریه ی یعقوب نیست زخم من با زخم های تازه بهتر می شود خاطراتت را بیاور حالم اصلا" خوب نیست هی نگو پای تمام غصه هایت صبر کن غصه های من شبیه قصه ی ایوب نیست. محمد شیخی

دانلود رایگان کامل تمام پارت های سریال سرزمین کهن ساخته کمال تبریزی بدون خرید اشتراک ویژه VIP دانلود همه قسمت های سریال ایرانی سرزمین کهن با کیفیت بالا عالی بدون تگ آرم تبلیغاتی با لینک مستقیم Free full & direct Download The Old land Iranian series by Kamal Tabrizi سرزمین کهن - Sarzamine Kohan نویسنده: علیرضا طالب زاده | کارگردان: کمال تبریزی سال ساخت: 1388 | پخش: 92 | پخش کننده : کول دانلود بازیگران سریال سرزمین کهن شهاب حسینی، محمدرضا فروتن، نیکی کریمی، شبنم قلی خانی، ثریا قاسمی، پرویز پورحسینی، حسین محجوب، الهام حمیدی، فرهاد قایمیان. هنگامه قاضیانی، امیر آقایی، حسن پورشیرازی، جعفر دهقان، جواد عزتی، پژمان بازغی، میترا حجار، رضا کیانیان و ... خلاصه داستان سریال سرزمین کهن پسر بچه‌ ای به نام رهی که بعد از بمباران دهکده ای توسط نیروهای متفقین، از زیر آوار بیرون کشیده

تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2016-09-10T14:18:32+04:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی