دانلود فیلم دلم میخواد از بهمن فرمان آرا

دانلود فیلم دلم میخواد از بهمن فرمان آرا, ﻟﺒﺖ \"نه\" ﮔﻮﯾﺪ ﻭ ﭘﯿﺪﺍﺳﺖ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﺪ : دلت \"آری\" ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﺳﺎﻥ ﺩﺷﻤﻨﯽ ، ﯾﻌﻨﯽ ﮐﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻭﺳﺘﻢ داری! . ﺩﻟﺖ ﻣﯽ ﺁﯾﺪ ﺁﯾﺎ ﺍﺯ ﺯﺑﺎﻧﯽ ﺍﯾﻦ همه ﺷﯿﺮﯾﻦ ؟ ﺗﻮ ﺗﻨﻬﺎ ﺣﺮﻑ ﺗﻠﺨﯽ ﺭﺍ ، ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﺮ ﺯﺑﺎﻥ ﺁﺭﯼ ؟ . دانلود رایگان فیلم جدید دل


شما اینجا هستید: دانلود فیلم » دانلود فیلم دلم میخواد از بهمن فرمان آرا

ﻟﺒﺖ "نه" ﮔﻮﯾﺪ ﻭ ﭘﯿﺪﺍﺳﺖ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﺪ : دلت "آری" ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﺳﺎﻥ ﺩﺷﻤﻨﯽ ، ﯾﻌﻨﯽ ﮐﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻭﺳﺘﻢ داری! . ﺩﻟﺖ ﻣﯽ ﺁﯾﺪ ﺁﯾﺎ ﺍﺯ ﺯﺑﺎﻧﯽ ﺍﯾﻦ همه ﺷﯿﺮﯾﻦ ؟ ﺗﻮ ﺗﻨﻬﺎ ﺣﺮﻑ ﺗﻠﺨﯽ ﺭﺍ ، ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﺮ ﺯﺑﺎﻥ ﺁﺭﯼ ؟ .

دانلود رایگان فیلم جدید دلم میخواد با لینک مستقیم کم حجم و کیفیت بالا عالی HD 720p فیلم سینمایی «دلم می خواد» ساخته بهمن فرمان آرا بدون تگ یا آرم تبلیغاتی و بدون نیاز به خرید اشتراک ویژه Vip free, full & direct download Delam Mikhad new iranian movie by Bahman FarmanAra دلم می خواد - Delam Mikhad سال ساخت: 1392 | پخش: ؟ | پخش کننده: کول دانلود تهیه کننده: علی تقی پور | نویسنده: امید سهرابی | کارگردان: بهمن فرمان آرا لیست بازیگران فیلم دلم میخواد: رضا کیانیان , مهناز افشار , محمدرضا گلزار , آرمینه زیتون چیان , رضا بهبودی , ندا مقصودی , پیام دهکردی , صابر ابر , رویا نونهالی , علی سرابی , بهناز جعفری , فرزین صابونی , سحر دولتشاهی , احمد ساعتچیان , مریم بوبانی . خلاصه داستان دلم می خواد:

ﻧﻤﯽ ﺭﻧﺠﻢ ﺍﮔﺮ ﺑﺎﻭﺭ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﻋﺸﻖ ﻧﺎﺑﻢ ﺭﺍ ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﺍﺯ ﻋﯿﺎﺭ ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻋﺼﺮ عیاری . ﺗﻮ ﺭﺍ ﭼﻮﻥ ﺁﺭﺯﻭﻫﺎﯾﺖ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺩﺍﺷﺖ ﺑﻪ ﺷﺮﻃﯽ ﮐﻪ ﻣﺮﺍ ﺩﺭ ﺁﺭﺯﻭﯼ ﺧﻮﯾﺶ ﻧﮕﺬﺍﺭﯼ . ﭼﻪ ﺯﯾﺒﺎ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺩﻧﯿﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻦ ، ﺍﮔﺮ ﺭﻭﺯﯼ ﺗﻮ ﺍﺯ ﺁﻧﯽ ﮐﻪ ﻫﺴﺘﯽ ، ﺍﯼ ﻣﻌﻤﺎ! ﭘﺮﺩﻩ ﺑﺮﺩﺍﺭﯼ . ﻣﺤﻤﺪﻋﻠﯽ ﺑﻬﻤﻨﯽ

 

 

 

 

دانلود فیلم دلم میخواد از بهمن فرمان آرا

تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2016-08-27T19:45:13+04:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی