دانلود فیلم خرگیوش مانی باغبانی

دانلود فیلم خرگیوش مانی باغبانی, نگو پی‌ات ندویدم که پا نداد و نشد تمامِ شهرِ دلم زیرِگامهای تو بود که چشمهای توآغازِ ماجرای تو بود تو رازهای مرا کوچه‌کوچه می‌دیدی وکنجکاوی تو‌‌، راز چشمهای تو بود □ □ میان قا


شما اینجا هستید: دانلود فیلم » دانلود فیلم خرگیوش مانی باغبانی

نگو پی‌ات ندویدم که پا نداد و نشد تمامِ شهرِ دلم زیرِگامهای تو بود که چشمهای توآغازِ ماجرای تو بود تو رازهای مرا کوچه‌کوچه می‌دیدی وکنجکاوی تو‌‌، راز چشمهای تو بود □ □ میان قابِ تنم، پشتِ این نقابِ غریب چه بود ؟ عکسِ عقابی که در هوای تو بود به فکرِ صیدِ تو بودن چه جرأتی

دانلود رایگان فیلم جدید خرگیوش با لینک مستقیم کم حجم و کیفیت بالا عالی HD 720p فیلم سینمایی «خرگیوش» ساخته مانی باغبانی بدون تگ یا آرم تبلیغاتی و بدون نیاز به خرید اشتراک ویژه Vip free, full & direct download Khargioosh new iranian movie by Mani Baghbani خرگیوش Khargioosh سال ساخت: 94 | پخش: ؟ | پخش کننده: کول دانلود تهیه کننده: حبیب اسماعیلی | نویسنده: ؟ | کارگردان : مانی باغبانی لیست بازیگران فیلم خرگیوش: بابک حمیدیان، سیامک انصاری، جواد عزتی، مینا ساداتی، پانتا سیروس، همایون ارشادی، امید روحانی، ملیکا شریفی نیا، مانیا علیجانی. خلاصه داستان خرگیوش:

می‌خواست برای من که دلم، طعمه‌ای برای تو بود □ □ همیشه چشمِ دلم محوِ دیدنت می شد همیشه گوشِ دلم در پیِ صدای تو بود خوشا به آینه‌ها چون‌که با تو شکلِ تو اند خوشا به پیرهنت، جامه‌ای که جای تو بود □ □ نگو پی‌ات ندویدم که پا نداد و نشد که خطِّ فاصله دنبال ردِ‌پای تو بود پوریا شیرانی

 

 

 

دانلود فیلم خرگیوش مانی باغبانی

تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2016-08-27T19:41:49+04:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی