دانلود دوبله انیمیشن زندگی پنهان حیوانات خانگی

دانلود دوبله انیمیشن زندگی پنهان حیوانات خانگی, از کنار من افسرده تنها تو مرو دیگران گر همه رفتند خدا را تو مرو اشک اگر می چکد از دیده تو در دیده بمان موج اگر می رود ای گوهر دریا تو مرو ای نسیم از بر این شمع مکش دامن ناز قصه ها مانده من سوخته را با


شما اینجا هستید: دانلود فیلم » دانلود دوبله انیمیشن زندگی پنهان حیوانات خانگی

از کنار من افسرده تنها تو مرو دیگران گر همه رفتند خدا را تو مرو اشک اگر می چکد از دیده تو در دیده بمان موج اگر می رود ای گوهر دریا تو مرو ای نسیم از بر این شمع مکش دامن ناز قصه ها مانده من سوخته را با تو مرو ای قرار دل طوفان

محصولی از سازنده انیمیشن پرطرفدار Despicable Me ژانر: انیمیشن، کمدی، خانوادگی | زمان: 83 دقیقه زبان: انگلیسی خلاصه داستان انیمیشن زندگی پنهان حیوانات خانگی: سگی به نام “مکس” معمولا پس از خروج صاحبش از منزل دوستانش را به منزل دعوت می کند تا دور هم خوش بگذرانند. اما با آمدن یک سگ دیگر به نام “دوک” به منزل زندگی آرام مکس تغییر می کند the secret life of 2016و…

 

ی بی ساحل من بهر آرامش این خاطر شیدا تو مرو سایه ی بخت منی از سر من پای مکش به تو شاد است دل خسته خدا را تو مرو ای بهشت نگهت مایه ی الهام سرشک از کنار من افسرده ی تنها تو مرو شفیعی کدکنی

 

دانلود رایگان دوبله انیمیشن زندگی پنهان حیوان Secret Life of Pets 2016

دانلود دوبله انیمیشن زندگی پنهان حیوانات خانگی

 

تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2016-07-23T02:49:34+04:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی