دانلود فیلم خواب زمستانی سیامک شایقی

دانلود فیلم خواب زمستانی سیامک شایقی, اگر خسته هستم پر از غصه ام توهم حال خوبی نداری ، نرو تنت خسته از خستگی های من سرت از سکوتم فراری، نرو کتانی نپوشیده آماده ای که از خط پایانمان بگذری خودت را به رویای یک قهرمان که دل می برد می سپاری نر


شما اینجا هستید: دانلود فیلم » دانلود فیلم خواب زمستانی سیامک شایقی

اگر خسته هستم پر از غصه ام توهم حال خوبی نداری ، نرو تنت خسته از خستگی های من سرت از سکوتم فراری، نرو کتانی نپوشیده آماده ای که از خط پایانمان بگذری خودت را به رویای یک قهرمان که دل می برد می سپاری نرو من از مردم شهر آزرده ام که با چشمشان پرده را می درند به جایی که در بین نامحرمان توهم طعمه ای هم شکاری

خواب زمستانی Khabe Zemestani نویسنده و کارگردان: سیامک شایقی سال ساخت: 1386 | پخش: ؟ بازیگران فیلم خواب زمستانی: آزیتا حاجیان , فاطمه معتمدآریا , لادن مستوفی , پگاه آهنگرانی , شاهرخ فروتنیان , کورش تهامی , عمار تفتی , فرشید منافی , مهدی میامی , مجید زارع کار , حمیدالدین صفایی. خلاصه داستان خواب زمستانی: داستان خواب زمستانی به سه خواهر از سه نسل مختلف می پردازد که با اختلافاتی که از نظر شخصیتی دارند و دیدگاه های متفاوتی که دارند، با هم زندگی می کنند و درگیر مشکلاتی می شوند.

 

نرو کنار کویری و باران شدی تورا سمت دریا خودم می برم خدایی اگر با کسی غیر من نداری تو قول و قراری نرو نه دل دل نکن من هم آماده ام نمی خواهم اینجا خرابم شوی فقط بعد از اینجا گل پونه ام نکن سادگی پیش ماری نرو فدای نگاهت شوم لعنتم توکردی که ته استکانی شوم قسم می دهم آخرین بوسه را اگر بر لبم می گذاری نرو تن آهنی را سپردم به تو دل نازکت را شکستم ولی گلم می پرد عطر هر بوسه ای که دادی به من یادگاری، نرو حسین آهنی

دانلود رایگان کامل فیلم خواب زمستانی با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا

دانلود فیلم خواب زمستانی سیامک شایقی

تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2016-07-23T02:44:56+04:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی