دانلود فیلم پرتقال خونی سیروس الوند

دانلود فیلم پرتقال خونی سیروس الوند, روزی که خطِ چشم تو دادند نشانم من یک شبه قادر شدم از حفظ بخوانم هرروز در آغوش حرا، زمزمه کردم تو وحی شدی آیه به آیه، به لبانم شاعر شده ام از، اَ اَ از... از تو بگویم در وصف تو بند آمده اینطور زبانم ار


شما اینجا هستید: دانلود فیلم » دانلود فیلم پرتقال خونی سیروس الوند

روزی که خطِ چشم تو دادند نشانم من یک شبه قادر شدم از حفظ بخوانم هرروز در آغوش حرا، زمزمه کردم تو وحی شدی آیه به آیه، به لبانم شاعر شده ام از، اَ اَ از... از تو بگویم در وصف تو بند آمده اینطور زبانم ارکان رسیدن به تو در دین من اینَست؛ ب

پرتقال خونی Porteghal Khooni کارگردان: سیروس الوند | تهیه کننده: محمد نشاط نویسنده: پیمان عباسی | سال ساخت: 1389 | پخش: ؟ بازیگران فیلم پرتقال خونی: فریبرز عرب نیا , حامد بهداد , نیوشا ضیغمی , زیبا بروفه , ویشکا آسایش , آهو خردمند . خلاصه داستان پرتقال خونی: پرتقال خونی روایت داستان مهندس میانسالی به نام والا است که در آستانه جدایی از همسرش است

 

اید بتوانم... بتوانم... بتوانم... درمان تبم، بوسه ای از توست که عمریست ویروس ترین عشقِ تو افتاده به جانم من با تو بهشتی شدنم در خطر افتاد آتش بکش آغوش و به دوزخ بکشانم مرداب منم، غرق شو در من که ببینند نیلوفر آبیست شکفتهَ ست میانم فرق است میان همه با آنکه تو داری من آمده ام، تا همه ی عمر بمانم... ‫#‏آریاصلاحی‬

 

دانلود رایگان کامل فیلم پرتقال خونی با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا

دانلود فیلم پرتقال خونی سیروس الوند

تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2016-07-23T02:37:44+04:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی