دانلود رایگان فیلم تمام من

دانلود رایگان فیلم تمام من, همیشه بیشتر از قبل دوستت دارم همیشه بیشتر از پیش عاشقت هستم به من بگو که نباشم تو باز هم هستی به من بگو که بمیرم موافقت هستم منم که پشت زمانها نشسته منتظرت تمام ساعتها را شکسته منتظرت منم در آخر ساعات


شما اینجا هستید: دانلود فیلم » دانلود رایگان فیلم تمام من

همیشه بیشتر از قبل دوستت دارم همیشه بیشتر از پیش عاشقت هستم به من بگو که نباشم تو باز هم هستی به من بگو که بمیرم موافقت هستم منم که پشت زمانها نشسته منتظرت تمام ساعتها را شکسته منتظرت منم در آخر ساعاتِ خ

بازیگران: رابعه اسکویی – بهارک صالح نیا – آتیلا پاک نهاد – نادر گوهر خانی – مرتضی حسینی – آرسام پور باقریان – عباس صادقی – بتسابه کاظمی – مسعود مساح – مهتاب اسکندری – مهدی کیوانی – علی گوارا – اردلان ورزندی – سمیرا چیت ساز – سمیرا علیزاده – مهتاب شکری زاده – رزیتا مقدس خلاصه داستان: فیلم “تمام من”، داستانی ست جذاب و پر از هیجان که بیننده را با سوالات مختلف به دنبال خود می کشاند. داستان زوجی جوان و عاشق که در شب عروسی در اثر یک تصادف، اتفاقات عجیبی برایشان رقم می خورد … اتفاقاتی که فقط عروس قصه را با خود به دنیایی دیگر میبرد تا جاییکه نمی داند کدامش حقیقی ست ….و باید دید تمام او به کدام دنیا تعلق دارد توضیحات و اخبار این اثر: فیلم سینمایی تمام من، یکی دیگر از تولیدات گروه جم می باشد به و کارگردانی عباس مرادیان می باشد.

 

سته منتظرت من انتهای تمام دقایقت هستم هزار مرتبه گفتم که دوستت دارم هزار مرتبه گفتم من از تو ناچارم ولی نه اینکه بگویم تو را سزاوارم ولی نه اینکه بگویم که لایقت هستم برقص و شعر بخوان من صدات خواهم شد صدای سبزترین لحظه هات خواهم شد مرا به شعله بکش من فدات خواهم شد!

 

دانلود رایگان فیلم تمام من شبکه جم با بازی چکامه چمن ماه و بهارک صالح

دانلود رایگان فیلم تمام من

تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2016-07-21T16:58:10+04:30

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شناس در تاریخ 1395/06/23 و 13:27 دقیقه ارسال شده است

جدید فیلم ها تمام من ساختند ایرانی منتشر می شود فوق العاده بود چون پیشرفت همیشه فیلم ها ازاد ایرانی بسازیم


کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی