دانلود رایگان فیلم اتوپیا

دانلود رایگان فیلم اتوپیا, او به من گفت که دیر آمده ام دیر شدست دل من میل ندارد به شما، پیر شدست صید شیری شده ام خسته و دل آزرده هوس پنجه به دل مانده و او سیر شدست چِقَدر گرگ که در حسرت من میسوزند من کنار تو و قلبم به تو 


شما اینجا هستید: دانلود فیلم » دانلود رایگان فیلم اتوپیا

او به من گفت که دیر آمده ام دیر شدست دل من میل ندارد به شما، پیر شدست صید شیری شده ام خسته و دل آزرده هوس پنجه به دل مانده و او سیر شدست چِقَدر گرگ که در حسرت من میسوزند من کنار تو و قلبم به تو 

کارگردان: ایمان تحسین نویسندگان: سینا نوری – ایمان تحسین – سارا نصر آبادی بازیگران: چکامه جکن ماه – بهارک صالح نیا – ملیسا مهربان – بنیامین احمدی – عطا تهرانی – احسان قاضی پور – نوری کوچک خلاصه داستان: ............... توضیحات و اخبار این اثر: فیلم سینمایی اتوپیا UTOPIA، یکی دیگر از تولیدات گروه جم می باشد.

 

زنجیر شدست حرف هایت چقدر آتش جانم بودند دل بیچاره ام از حرف تو تحقیر شدست چه بخواهی چه نخواهی چه مرا پس بزنی با تو قلبم و وجودم همه در گیر شدست آراه ریوندی

دانلود رایگان فیلم اتوپیا شبکه جم با بازی چکامه چمن ماه و بهارک صالح نیا

دانلود رایگان فیلم اتوپیا

تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2016-07-21T16:53:59+04:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی