دانلود رایگان فیلم حکایت عاشقی

دانلود رایگان فیلم حکایت عاشقی, گفتی به من کجـایی کزتوخبرندارم؟ جززیرسایه ی تو ، جای دگرندارم تصویری ازتودارم دردل نشسته دایم گرروی چون مهت را،پیش نظرندارم چندان که بودممکن،دندان به دل فشردم طاقت برای دوری ، زین بیشترندارم من بـــا


شما اینجا هستید: دانلود فیلم » دانلود رایگان فیلم حکایت عاشقی

گفتی به من کجـایی کزتوخبرندارم؟ جززیرسایه ی تو ، جای دگرندارم تصویری ازتودارم دردل نشسته دایم گرروی چون مهت را،پیش نظرندارم چندان که بودممکن،دندان به دل فشردم طاقت برای دوری ، زین بیشترندارم من بـــا تو در وهم هم نگنجد، وقتی که پرندارم آیی چوازسفرباز،ازشوق پیش پایت چون سرنهم به سجده،خواهم که برندارم 

حکایت عاشقی Hekayate Asheghi تهیه‌ کننده: مسعود جعفری جوزانی نویسنده و کارگردان: احمد رمضان زاده سال ساخت: 1393 | پخش: تیر ماه 95 لیست بازیگران حکایت عاشقی بهرام رادان ، بهمن زرین‌ پور ، قطب الدین صادقی ، شیلان رحمانی و شوان عطوف. خلاصه داستان حکایت عاشقی این فیلم داستان قصه عشق یک خبرنگار ایرانی به یکی از بازماندگان بمباران شیمیایی حلبچه است.

 

هــرگزنمی توانم شـــوق سفراگرهست ، پای سفرندارم ای آفتابِ تابان،رحمی به حال من کن بی تو شبم همیشه

پامال کن سرم را،مانندِ خاکِ راهت کزشـوق دیدن تو ، پروای سرندارم نتوان گذشت زین عشق،من بهترازتودانم کــزمن گذرنــداری ، وزتوگذرندارم شرمنده ازبهارم،زیرا چو بیدِ مجنون خــم زیـربـار بـــرگم ، امّا ثمرندارم محمد قهرمانهمعنانی

، رنگِ سحرندارم تادوردست رفتن،خودرابه تورساندن

دانلود رایگان فیلم حکایت عاشقی با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی

دانلود رایگان فیلم حکایت عاشقی

تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2016-07-21T16:44:04+04:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی