دانلود فیلم سایه مسعود نوابی

دانلود فیلم سایه مسعود نوابی, با من غروب را به تماشا نشسته ای آنقدر عاشقانه که تنها نشسته ای حتما دوباره شایعه ها را شنیده ای عمدا تو    دانلود فیلم سایه مسعود نوابی   زیر پنجره ی ما نشسته ای امسال تکه تکه زمستا


شما اینجا هستید: دانلود فیلم » دانلود فیلم سایه مسعود نوابی

با من غروب را به تماشا نشسته ای آنقدر عاشقانه که تنها نشسته ای حتما دوباره شایعه ها را شنیده ای عمدا تو 

 

دانلود فیلم سایه مسعود نوابی

 

زیر پنجره ی ما نشسته ای امسال تکه تکه زمستان بهار شد انگار غرق گل شده هر جا نشسته ای با چشم های بسته تو را حدس می زنم حالا تو روبروی من اینجا نشسته ای من خواب دیده ام که تو در انتظار من در ایستگاه آخر دنیا نشسته ای **** گفتی عزیز من چه غم انگیز این که تو می خواهی آسمان شوی اما نشسته ای...! بابک سلیم ساسانی

دانلود,فیلم,رایگان,سایه,مسعود نوابی,بهترین کیفیت,لینک مستقیم,کیفیت بالا,کیفیت عالی,حجم پایین,کم حجم,رضا کیانیان,فاطمه گودرزی,شبنم مقدمی,دیبا زاهدی,پدرام شریفی,بدون Vip,Sayeh,

 

تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2016-07-20T03:09:18+04:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی