دانلود فیلم زویی من

دانلود فیلم زویی من, دانلود فیلم زویی من , دوبله زویی من , دانلود فیلم زویی من دوبله فارسی , فیلم زویی من دوبله دوزبانه , دانلود رایگان فیلم دوبله , دانلود فیلم زویی من زبان اصلی , فیلم زویی من , دانلود رایگان فیلم زویی م


شما اینجا هستید: دانلود فیلم » دانلود فیلم زویی من
دانلود فیلم زویی من , دوبله زویی من , دانلود فیلم زویی من دوبله فارسی , فیلم زویی من دوبله دوزبانه , دانلود رایگان فیلم دوبله , دانلود فیلم زویی من زبان اصلی , فیلم زویی من , دانلود رایگان فیلم زویی من , دانلود فیلم زویی من با زیرنویس , دانلود فیلم زویی من با لینک مستقیم , دانلود فیلم زویی من کم حجم , 
ستارگان: ژولی دلپی , دانیل برول , جما آرترتون و ... خلاصه داستان فیلم زویی من: ... خبرهای جدید از زویی من داستانی درباره عشق مادری به فرزند است و این که این علاقه تا کجا می تواند گسترش یابد. دلپی در این فیلم در نقش ایزابل بازی می کند که متخصص ژنتیک است و از ازدواجی ناسالم رهایی یافته و باید دخترش زویی را در ارتباط با همسر سابقش بزرگ کند. زویی همه زندگی مادرش است و مادر باید خانواده را که در هم شکسته سر و سامان بدهد و همه امور را در دست بگیرد. برول بازیگر «تنها در برلین» و آرترتون بازیگر «بهترین آنها» در نقش زوجی بازی می‌کنند که در مسکو زندگی می کنند که ایزابل به کمک‌شان نیاز پیدا می کند. هنوز بازیگر نقش همسر سابق دلپی انتخاب نشده است.. زمان اکران زویی من این فیلم بهار 96 در بریتانیا جلوی دوربین می رود.
 
 
دانلود فیلم زویی من
 
 
 
 
 

 دوبله زویی من

 

دانلود فیلم زویی من

تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2016-12-07T00:42:01+03:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی