دانلود فیلم کارگر ساده نیازمندیم

دانلود فیلم کارگر ساده نیازمندیم, دانلود,فیلم,کارگر ساده نیازمندیم,منوچهر هادی,دانلود فیلم کارگر ساده نیازمندیم منوچهر هادی,دانلود فیلم,دانلود رایگان فیلم,دانلود فیلم جدید,دانلود فیلم ایرانی,فیلم کارگر ساده نیازمندیم,دانلود فیلم کارگر


شما اینجا هستید: دانلود فیلم » دانلود فیلم کارگر ساده نیازمندیم
دانلود,فیلم,کارگر ساده نیازمندیم,منوچهر هادی,دانلود فیلم کارگر ساده نیازمندیم منوچهر هادی,دانلود فیلم,دانلود رایگان فیلم,دانلود فیلم جدید,دانلود فیلم ایرانی,فیلم کارگر ساده نیازمندیم,دانلود فیلم کارگر ساده نیازمندیم,دانلود رایگان فیلم کارگر ساده نیازمندیم
 
لیست بازیگران فیلم کارگر ساده نیازمندیم: آتیلا پسیانی، یکتا ناصر، سیامک صفری، سحر قریشی، فاطمه رستمی، مهران احمدی، بهرام افشاری، سیروس همتی، مجید اصغری، مهدی محرابی، روژین رحیمی تهرانی و همراه با هنرمندان خردسال آرین اسماعیلی و آرمیتا اسماعیلی. خلاصه داستان کارگر ساده نیازمندیم: بعضیا فکر می کنن همه چیو با پول می تونن بخرن… و می خرن… متاسفانه!
 
حرف هایم را با نگاهی دیگر معنی کن ‍ من در سلول انفرادیِ تنم بسیارمستعدِ آلوده شدن به بی خوابی هایت شدم این شب ها، شب های بی بازگشتِ من به خودم ... با خیالِ تو... بیداری را نقاشی می کنم چه برمن گذشته؟ منِ مرا ندیده ای؟ بیدار می مانم تا تو را به خواب ببینم شاید در آخرین دقایقِ بودنِ شب آخرین خاطرهٔ بوسه ات مرا به صبح بدوزد ویروس نگاهت، درد به جانم می ریزد و باز همان نگاه درد از من می برد تو کیستی؟ که مرا در خواب هایم بیدار می کنی! حرف هایم را با نگاهی دیگر معنی کن شاید این بار درست معنی شدم. "راضیه خدابنده 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان کامل فیلم ایرانی جدید کارگر ساده نیازمندیم لینک مستقیم



  

 

 

 

 
 
 

دانلود فیلم کارگر ساده نیازمندیم

تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2017-12-27T12:37:39+03:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی