دانلود فیلم محاکمه در خیابان مسعود کیمیایی

دانلود فیلم محاکمه در خیابان مسعود کیمیایی, چه حاجت است به این شیوه دلبری از من؟ تو را که از همه ی جنبه ها سری از من درخت خشکم و هم صحبت کبوترها تو هم که خستگی ات رفت، می پری از من اجاق سردم و بهتر همان که مثل همه مرا به خود بگذاری و بگذری از م


شما اینجا هستید: دانلود فیلم » دانلود فیلم محاکمه در خیابان مسعود کیمیایی

چه حاجت است به این شیوه دلبری از من؟ تو را که از همه ی جنبه ها سری از من درخت خشکم و هم صحبت کبوترها تو هم که خستگی ات رفت، می پری از من اجاق سردم و بهتر همان که مثل همه مرا به خود بگذاری و بگذری از من من و تو زخمی یک اتفاق مشترکیم که برده دل پسری از تو، دختری از من گذشت فرصت دیدار و فصل 

 

محاکمه در خیابان - Mohakemeh dar khiaban تهیه کننده، نویسنده و کارگردان: مسعود کیمیایی سال ساخت: 1387 | پخش: 88 بازیگران فیلم محاکمه در خیابان: پولاد کیمیایی , حمیدرضا افشار , نیکی کریمی , محمدرضا فروتن , حامد بهداد , شقایق فراهانی , اکبر معززی , نگار فروزنده , ارژنگ امیرفضلی , شبنم درویش . خلاصه داستان محاکمه در خیابان: در روز عروسی امیر با مرجان، حبیب یکی از دوستان امیر به او خبر می دهد که همسر مردی به نام عبد، حرف هایی در مورد رابطه مرجان و شوهرش می زند و ادعا می کند که از او بچه دار هم شده و آن را سقط کرده است. امیر به سراغ همسر عبد می رود و شماره تلفن همراه عبد را می گیرد. امیر با مرجان برخورد تندی می کند، مرجان خود را بی گناه می‌داند...

 

کوچ رسید دم غروب، جدا شد کبوتری از من نساخت با دل آیینه ام دل سنگت تویی که ساختی انسان دیگری از من چه مانده از تو و من؟ هیزم تری از تو اجاق سوخته ی خاک بر سری از من چه مانده باقی از آن روز؟ دختری از تو چه مانده باقی از آن عشق؟ دفتری از من علیرضا بدیع

دانلود رایگان کامل فیلم محاکمه در خیابان لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا

دانلود فیلم محاکمه در خیابان مسعود کیمیایی

تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2016-07-19T20:08:57+04:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی