دانلود فیلم نیمکت با لینک مستقیم

دانلود فیلم نیمکت با لینک مستقیم, بودم عزیز هر که به دنیا زیادتر تنها مرا گذاشته تنها زیادتر دل را به خاطر تو به دریا زدم ولی میلم همیشه بوده به صحرا زیادت نیمکت - Nimkat سال ساخت: 1395 | پخش: ? نویسنده و کارگردان: فلورا سام تهیه کنن


شما اینجا هستید: دانلود فیلم » دانلود فیلم نیمکت با لینک مستقیم

بودم عزیز هر که به دنیا زیادتر تنها مرا گذاشته تنها زیادتر دل را به خاطر تو به دریا زدم ولی میلم همیشه بوده به صحرا زیادت

نیمکت - Nimkat سال ساخت: 1395 | پخش: ? نویسنده و کارگردان: فلورا سام تهیه کننده: ابراهیم اصغری لیست بازیگران فیلم نیمکت: ماهچهره خلیلی , محمدرضا شریفی نیا , ماه چهره خلیلی , نرگس محمدی , شقایق فراهانی و... خلاصه داستان نیمکت: من دوستت دارم و این به تو هیچ ربطی نداره.

 

ر دریای دیدن تو مرا غرق می کند هی تشنه می شوم به تماشا زیادتر روی تو را به یوسف کنعان شباهتی ست اما منم شبیه زلیخا زیادتر عشقی که از وجود تو افتاده در دلم امروز بیشتر شده، فردا زیادتر ... اشغال کرده ای تو دلم را و می شوم هر روز مثل مسجد الاقصی زیادتر! محمد رفیعی

 

دانلود رایگان فیلم ایرانی جدید نیمکت لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا HD

دانلود فیلم نیمکت با لینک مستقیم

تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2016-07-19T20:04:40+04:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی