دانلود فیلم فراری با لینک مستقیم

دانلود فیلم فراری با لینک مستقیم, مانند طوفان شاخه هایم را تکان داد کم کم که خامش می شدم با بیقراری گویا برای اتفاق آماده بودم دور از نصیحت تا تلنگرهای ذهنم من در مسیر عاشقی افتاده بودم تسخیر رودی می شدم که با عبورش دار و ندارم را فقط


شما اینجا هستید: دانلود فیلم » دانلود فیلم فراری با لینک مستقیم

مانند طوفان شاخه هایم را تکان داد کم کم که خامش می شدم با بیقراری گویا برای اتفاق آماده بودم دور از نصیحت تا تلنگرهای ذهنم من در مسیر عاشقی افتاده بودم تسخیر رودی می شدم که با عبورش دار و ندارم را فقط از ریشه

فراری - Ferrari سال ساخت: 1394 | پخش: ? کارگردان: علیرضا داوودنژاد تهیه کننده: ? لیست بازیگران فیلم فراری: محسن تنابنده , ترلان پروانه‌ , سیامک صفری‌ , سیما تیرانداز , رضا داوودنژاد , رضا کیانیان . خلاصه داستان فراری: هرمان فیلم «گلنار» به دل شهر می زند و برای رسیدن به هدف خود در حالی که 18 سال بیشتر ندارد با واقعیت های امروز روبرو می شود. او به تهران می آید تا با ماشین فراری 8 میلیاردی عکس یادگاری بگیرد و …

 

می کند بیهوده شیرین می شدم وقتی که فرهاد کوه غرورم را بدون تیشه می کند من بی خبر از پرسه هایش می شدم تا روزی که دست مهر او بر گردنم بود باور نمی کردم که در پشت نقابش ذهنش فقط درگیر تنها رفتنم رفت

 

دانلود رایگان فیلم ایرانی جدید فراری لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا HD

دانلود فیلم فراری با لینک مستقیم

 

 

تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2016-07-19T20:01:48+04:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی