دانلود فیلم ناردون با لینک مستقیم

دانلود فیلم ناردون با لینک مستقیم, سرگرم بیت اولم بودم که ناگاه او آمد و وزن و ردیفم را به هم زد چیزی نمی فهمیدم از حس درونش تا اینکه حرف عاشقی را با دلم زد روزی که آمد ظاهرش مثل غزل بود شعری نگفته لا بلای دفترش بود بی تو نفس ح ناردون


شما اینجا هستید: دانلود فیلم » دانلود فیلم ناردون با لینک مستقیم

سرگرم بیت اولم بودم که ناگاه او آمد و وزن و ردیفم را به هم زد چیزی نمی فهمیدم از حس درونش تا اینکه حرف عاشقی را با دلم زد روزی که آمد ظاهرش مثل غزل بود شعری نگفته لا بلای دفترش بود بی تو نفس ح

ناردون - Nardoon سال ساخت: 1395 | پخش: ? تهیه کننده: منصور سهراب پور نویسنده و کارگردان: فریدون حسن پور لیست بازیگران فیلم ناردون: امین حیایی , سیروس گرجستانی , شهرام قایدی , مهران غفوریان , لیلا اوتادی , مهران رجبی , روزبه معینی , ترلان پروانه , امیر نوری , سیاوش گرجستانی , امیر ذوالفقاری , نسرین بابایی , جواد رضویان , جابر وثوق , محمدمسعود حق دوست , پوراندخت مهیمن و… خلاصه داستان ناردون: به ‌خاطر این که هزینه‌ ها بالا نره عروسی رو همزمان با عزا برگزار کنیم …

 

تی برای من اضافی است این واژه ها در جمله های اخرش بود وقتی کنار زوزه های باد و سرما اغوش گرمش را به دستانم نشان داد بین دو راهی مانده بودم که نگاهش

 

دانلود رایگان فیلم ایرانی جدید ناردون لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا HD

دانلود فیلم ناردون با لینک مستقیم

تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2016-07-19T19:59:07+04:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی