دانلود فیلم زنگ تفریح ساخته عباس کیارستمی

دانلود فیلم زنگ تفریح ساخته عباس کیارستمی,   \"چشمت شكسته باد كه قلبت خمار اوست از فرق پات تا نوك سر بيقرار اوست\" دستش بريده باد اگر ...، روز مرگ هم- -قلبم بجاى مهر پر از انزجار اوست اى كاش روز عقد پريشان ببينمت يا بشنوم كه : \"حجله ى من د


شما اینجا هستید: دانلود فیلم » دانلود فیلم زنگ تفریح ساخته عباس کیارستمی

 

"چشمت شكسته باد كه قلبت خمار اوست از فرق پات تا نوك سر بيقرار اوست" دستش بريده باد اگر ...، روز مرگ هم- -قلبم بجاى مهر پر از انزجار اوست اى كاش روز عقد پريشان ببينمت يا بشنوم كه : "حجله ى من در مزار اوست" نفرينِ من به او، تو سزاوار بخششى يك مُشت ناسزا همه يكجا نثار اوست اين نيمكت براى دلم غصه مى خورد 

دانلود فیلم زنگ تفریح ساخته عباس کیارستمی

 

چشمم به راه و چشم تو در انتظار اوست افسرده ام كه پيرترين شير بيشه ام كفتار زد به من كه غزالم شكار اوست امشب تمامِ غيرت من درد مى كند يادت هميشه با من و جسمت كنار اوست نفرين و آه و ناله به جايى نمى رسد مرگم رسيد و فصل خزانم بهار اوست ايمان فرقانى

 

دانلود,فیلم,رایگان,زنگ تفریح,عباس کیارستمی,بهترین کیفیت,لینک مستقیم,کیفیت بالا,کیفیت عالی,حجم پایین,کم حجم,بدون Vip,Zange Tafrih,

 

تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2016-07-16T01:46:37+04:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی