دانلود فیلم جدید خانه ای در خیابان 41

دانلود فیلم جدید خانه ای در خیابان 41, حالِ تنهاییِ من غمزده و طوفانی ست به دلم فاخته ای گرم مصیبت خوانی ست در سرم طایفه ای طبل عزا می کوبند مجلس سینه زنی در حَرمی پنهانی ست مِهر پاییز کجا بود در این شهر شلوغ چارفصلِ دل من در خطر ویرانی ست


شما اینجا هستید: دانلود فیلم » دانلود فیلم جدید خانه ای در خیابان 41

حالِ تنهاییِ من غمزده و طوفانی ست به دلم فاخته ای گرم مصیبت خوانی ست در سرم طایفه ای طبل عزا می کوبند مجلس سینه زنی در حَرمی پنهانی ست مِهر پاییز کجا بود در این شهر شلوغ چارفصلِ دل من در خطر ویرانی ست مرغ آمین که به آهی لب دیوار نشست ناله سر داد ک

دانلود فیلم جدید خانه ای در خیابان 41

 

ه تقدیر تو بی سامانی ست هرکه دستی به دلم زد سر ِبی مهری داشت پای هر دل زدنم کوبشِ سرگردانی ست به سَرم هست از این شهر خودی کُش بروم که در این ورطه اگر ماند کسی قربانی ست خالکوبی شده رفتن به همه بال و پرم همچو آن مرغ مهاجر که پَرش زندانی ست

 

دانلود,فیلم,رایگان,خانه ای در خیابان چهل و یکم,حمیدرضا قربانی,بهترین کیفیت,لینک مستقیم,کیفیت بالا,کیفیت عالی,حجم پایین,کم حجم,مهناز افشار,علی مصفا,سهیلا رضوی,سارا بهرامی,آرش مجیدی,بدون Vip,Khane Dar Khiaban 41,

تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2016-07-16T01:43:57+04:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی