دانلود رایگان فیلم ایرانی پله آخر با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p

دانلود رایگان فیلم ایرانی پله آخر با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p, اصلا قرار نیست کـــه سر خَم بیاورم حالا که سهم من نشدی کم بیاورم دیشب تمام شهر تو را پرسه میزدم تا روی زخمهـــای تـــو مرهم بیـاورم میخواستم که چشم تو را شاعری کنم امّا نشد کــــه شعــــر مجسم بیــــا


شما اینجا هستید: دانلود فیلم » دانلود رایگان فیلم ایرانی پله آخر با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p

اصلا قرار نیست کـــه سر خَم بیاورم حالا که سهم من نشدی کم بیاورم دیشب تمام شهر تو را پرسه میزدم تا روی زخمهـــای تـــو مرهم بیـاورم میخواستم که چشم تو را شاعری کنم امّا نشد کــــه شعــــر مجسم بیــــاورم دستم نمی رسد به خودت کاش لااقل می شد تــــو را دوباره به شعرم بیاورم یادت که هست پای قراری که هیچ وقت..... میخواستم برای تــــو مریـــــم بیاورم؟

پله آخر - Pele Akhar

سال ساخت: 1390 | پخش: 91

نویسنده و کارگردان: علی مصفا

 

 

خلاصه داستان پله آخر: 

لیلی (لیلا حاتمی) ستاره سینماست و به تازگی شوهرش را از دست داده است سر صحنه فیلمبرداری ناگهان مقابل دوربین خنده اش می گیرد و از کار باز می ماند. هیچ کس نمی تواند دلیل خنده هایش را حدس بزند.

 

حتی قرار بود که من ابر باشم و باران عاشقانـــه ی نم نم بیاورم کلّــی قرار با تــــو ولی بی قرار من اصلا بعید نیست که کم هم بیاورم ...... اما همیشه ترسم از این است٬ مردنم باعث شود بـــه زندگیت غـــــم بیــاورم حوّای من تو باشی اگر٬ قول میدهم

 

 

   

بازیگران فیلم پله آخر:

لیلا حاتمی , علیرضا آقاخانی , علی مصفا , حامد بهداد , علیرضا اقاخانی. 

عمراً دوباره رو به جهنّـــــم بیاورم خود را عوض کنم و برایت به هر طریق از زیــــر سنگ هم شده٬ آدم بیــــاورم بگذار تا خلاصه کنم٬ دوست دارمت یا باز هـــم بهــــانه ی محکم بیاورم؟ ‫#‏فریبا_عباسی‬

 

 

 

 

دانلود رایگان فیلم ایرانی پله آخر با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p

دانلود رایگان فیلم ایرانی پله آخر با لینک مستقیم

تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2016-07-12T09:49:45+04:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی