عکس های جدید مراسم تشییع جنازه عباس کیارستمی

عکس های جدید مراسم تشییع جنازه عباس کیارستمی, مرگم بهانه شد به من عاشقت کمی بین تمام مشغله هایت زمان دهی تا روی تیر برق سر کوچه ی شما عکسی زنند ، خاطره ها را تکان دهی تن بی تو در مزار خودش دفن شد ولی دل پای حرفهای خودش ایستاده است حالا تو هم بیا


شما اینجا هستید: دانلود فیلم » عکس های جدید مراسم تشییع جنازه عباس کیارستمی

مرگم بهانه شد به من عاشقت کمی بین تمام مشغله هایت زمان دهی تا روی تیر برق سر کوچه ی شما عکسی زنند ، خاطره ها را تکان دهی تن بی تو در مزار خودش دفن شد ولی دل پای حرفهای خودش ایستاده است حالا تو هم بیا و کنار جنازه ام اشکی بریز تا که غمت را

بازگشت پیکر عباس کیارستمی به ایران / عکس و خبر تاریخ مکان مراسم تشییع جنازه

 

 

نشان دهی ده سال پیش وقت جدایی دل مرا با خویش برده ای و دگر پس نداده ای حالا که مرده ام به همین نیز راضی ام یک مشت خاک بر جسدم جای آن دهی همسایه،خانه، شهر، خیابان، غزل، اجل در مرگ من تمامی شان دست داشتند اما تو هیچ در پی تقصیر خود نباش من خواستم که ختم بر این داستان دهی دنیا بدون من به کسی سخت نگذرد هرکس به فکر عاشقی و کسب روزی اش تنها سفارش اینکه بیاموز بعد من باید به عشق تن بدهی یا که جان دهی این بیت را وصیت آخر حساب کن مثل همیشه دردسرت می دهم ، ببخش خانم بدان که

بازگشت پیکر عباس کیارستمی به ایران

 

شب گذشته (آدینه 18 تیر 95) مراسم پیشواز از پیکر بی جان عباس کیارستمی با حضور بازیگران و هنرمندان در فرودگاه مهرآباد انجام شد. شهاب حسینی ، اصغر فرهادی و دسته ای دیگر از هنرمندان را در عکس ها می بینید.

منتظرم عصر جمعه ای گنجشک های قبر مرا خرده نان دهی

تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2016-07-09T15:18:53+04:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی