کامل ترین زندگینامه و عکس های جدید صبا راد و همسرش

کامل ترین زندگینامه و عکس های جدید صبا راد و همسرش, آخرش نفهمیدم اینجائی که هستم تقدیر من است یا تقصیر من... من که در این جمع گذشتم از هرچه ارزوست دست غم دیگر چه میخواهد از دل تنهای من؟                


شما اینجا هستید: دانلود فیلم » کامل ترین زندگینامه و عکس های جدید صبا راد و همسرش

آخرش نفهمیدم اینجائی که هستم تقدیر من است یا تقصیر من...

من که در این جمع گذشتم از هرچه ارزوست

دست غم دیگر چه میخواهد از دل تنهای من؟

 

 

 

 

 

 

 

 

مطمئن باش و برو

 

ضربه ات کاری بود

دل من سخت شکست

و چه زشت به من و سادگی ام خندیدی

به منو عشقی پاک

که پر از یاد تو بود

و خیالم میگفت

تا ابد مال تو بود

تو برو  برو تا راحتتر

تکه های دل خود را ارام سر هم بند زنم!

 

 

 

صبا (فاطمه) راد زاده 59/8/30 ، مجری برنامه «به خانه برمی گردیم» است و یک هفته در میان در برابر بینندگان شبکه تهران ظاهر می شود.

 

 

بیوگرافی و عکس های جدید صبا راد و همسرش

تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2016-07-07T21:23:01+04:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی