دانلود فصل 1 انیمیشن داستان های معجزه آسای لیدی باگ miraculous tales of ladybug

دانلود فصل 1 انیمیشن داستان های معجزه آسای لیدی باگ miraculous tales of ladybug, از کجا که من و توشور یکپارچگی را در شرقباز برپا نکنیم از کجا که من و تومُشتِ رسوایان را وا نکنیم. من اگر برخیزمتو اگر برخیزیهمه برمی‌خیزند من اگر بنشینمتو اگر بنشینیچه کسی برخیزد؟چه کسی با دشم


شما اینجا هستید: دانلود فیلم » دانلود فصل 1 انیمیشن داستان های معجزه آسای لیدی باگ miraculous tales of ladybug

از کجا که من و تو
شور یکپارچگی را در شرق
باز برپا نکنیم

از کجا که من و تو
مُشتِ رسوایان را وا نکنیم.

من اگر برخیزم
تو اگر برخیزی
همه برمی‌خیزند

من اگر بنشینم
تو اگر بنشینی
چه کسی برخیزد؟
چه کسی با دشمن بستیزد؟
چه کسی
پنجه در پنجۀ هر دشمنِ دون 
ـ آویزد

Free , full  & direct Download miraculous tales of ladybug

and cat noir season 1 2015 series animation

 

 

دانلود فصل 1 انیمیشن داستان های معجزه آسای لیدی باگ 2015

تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2016-07-07T21:04:54+04:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی